Saturday, August 15, 2009

1st present fr papa n mama for MUJAHID

Sejak akhir2 ni MUJAHID kerap naik ats badan aku time aku tgh baring..die naik n bt mcm `kuda..aritu ms g klinik ada kuda mainan,die tgk je kuda tu..So,aku ltk die ats kuda tu..senyum lebar die dpt naik kuda..maybe time kat taska die sll main kuda mainan..tu yg teringat2 bler blk umh..

Memandangkan MUJAHIDd x dpt lg present dr papa n mama sempena ulangtahun nya yg pertama, so aku bg suggestion kat hubby aku tuk belikan kuda mainan tuk die..ingatkan mahal rupenye rm18 jek..huhu..

Blk umh trs bg die naik..kaki die smp sebelah je..terpaksela kami tolak die...x tolak,die nangis..lenguh jgk nk melayan die main..

Amboi..seriusnye muka anak mama


jalanlah wahai kudaku...
Apsal kaki sebelah ni x sampai...
Geramnye..knp x jln ni..
mama..help me..tlgla tolak kuda ni..

No comments:

Post a Comment