Wednesday, August 12, 2009

Assalamualaikum sume..

Rsnya da hampir 3minggu aku x update blog ni..nk kate bz..hurm..maybe kot..skg aku dpt job scope baru...jaga HR/ADMIN sykt...huhu.kelakar plak..Bt schedule gaji,contact KWSP,LHDN, kire OT & milleage claim, jaga kebajikan staf...TAPIIIIIII..gaji stil byk tu jg..x naik2...huhu..aku x kisah..hehe..yg penting perform dulu..


Hari ahad ni umi aku nk dtg umh..sejak aku pindah ni umi x dtg lg melawat umh aku...walaupun umh aku serba x lengkap, tp aku bersedia dgn senang hati kepada sesiapa yg sudi nk dtg ke umh aku ni..huhu..untung2 umi akan kata..NAH,amik RM*** buat beli perabot....hahaha...kalo umi bagi pon aku x kan amik nye...malu weih..da kije ni,sepatutnya anak bg duit kat mak..bknnya mak bagi duit kat anak...huhu...xperla ssh2 dulu..senang2 kemudian...rumah kosong senang sikit MUJAHID nak bergerak...xde panjat2..cukupla die panjat2 meja komputer tu...tu pon da berkali2 die jatuh...kat bwh aku ade letak gmb die duk ats meja..x sempat nkpakaikan suar n sikatkan rambut,die da sibuk bangun n panjat meja..

Okayla 4 today..next time samb blk ye...

No comments:

Post a Comment