Tuesday, June 21, 2011

Kesian Muslihah x blh tido mlm td

Malam tadi muslihah meragam,tp dia menangis sopan je..xde menangis kuat2 mcm abg long dia waktu bayi dulu..dia nangis pun kejap je,aku angkat riba,goyang2 sikit nak ulit dia bg tido,trs diam..bila dia terlelap,aku letak kat tilam dia,x smp 20minit dia jaga n nangis blk..aku plk xtau apa yg x kena,sbb pampers dia aku da tukar sbb dia berak,da sapu minyak kat perut dia,da bg susu smp dia termuntah..siap kuar susu dr hidung lg..byk plk tu..dah makin menjadi plk selsema dia..da la selsema dia dr dlm pantang aritu smp arini x sembuh2 lg..aku pon duk ulang je la,bila dia nangis,angkat ltk atas riba,ulit2 jap,dia tido,letak ats tilam..dia nangis lg,aku angkat lg..smp la ke pagi..pagi tu,umi aku call,n aku bgtau muslihah asik nangis dr mlm td x blh tido...umi aku ckp mungkin perut kembung..dia mintak aku tuam dgn kain panas..aku pon amik seterika,letak kain lampin dia,pastu agak2 suam,aku tuam kat perut dia..amik ko..byk dia kentut..lbh kurang 15minit aku tuam,aku letak dia atas tilam,elok je tido..da x nangis2 da..hurmmm..kesian muslihah,knp la dr mlm td mama x tuam perut sayang..kalo x kita berdua da blh tido lena kan??

(mlm td,setiap kali bgn nk tidokan muslihah yg menangis,mesti pandang kat suami n mujahid..bestnya mereka berdua tido...huhu)

No comments:

Post a Comment